Når får du varene dine?

Vi ønsker at du skal få ulltøyet ditt så raskt som mulig. Vi pakker varene dine senest 3 dager etter bestilling. Posten bruker normalt 2-6 dager for å levere pakken til deg. I julestria når Posten har mye å gjøre kan det ta litt ekstra tid. Noen pakker vil vi sende rett til postkassen din, mens andre må du hente på Posten. Dette kommer ann på størrelse og hvor mye du har handlet for.

Frakt

Vi har gratis frakt. Vi sender pakker til privatpersoner i Norge, unntatt til Svalbard, Bjørnøya og Jan Mayen. Vi kan i dag dessverre ikke sende pakker til adresser utenfor Norge.

Hva skjer hvis jeg ikke får hentet pakken på Postkontoret?

Pakker som du må hente på Posten ligger der i opptil 2 uker før de returneres til oss. Rekker du ikke å hente pakken sender vi pakken tilbake til deg. Hvis du vet at du ikke har mulighet til å hente pakken i løpet av 14 dager så gi oss beskjed på mail med en gang du har bestilt så venter vi med å sende bestillingen din.

Bytte & Retur

Noen ganger angrer du på et kjøp og da kan en vare returneres. Du kan også bytte om farge, størrelse eller modell ikke passet. Send bare varen tilbake til oss og vi sender ut ny gratis. Er vi utsolgt så får du pengene tilbake. Varen må være helt ubrukt, i original emballasje og med merkelapper på. Du har 2 uker på deg  fra datoen du mottok varen. Men ingen regel uten unntak, kjøper du gaver enten det er til en ny verdensborger eller julegaver så bytter vi gjerne hvis det ikke skulle passe til en annen størrelse eller vare. Julegaver må byttes innen 15 januar.

Bruk retur skjema som ligger ved pakken og send det sammen med varen til:

ColorWool AS
Gamle Ringeriksvei 56
1357 Bekkestua

Du må selv dekke kostnad for retur av varer. Bruk gjerne samme pose som din ordre ble sendt i. Posen er laget slik at den kan brukes to ganger. Vi sender deg en mail når vi har mottatt og behandlet returen.

Har din faktura fra Klarna forfallsdato tett opp til dato for retur betaler du fakturaen så du unngår purring og ekstra kostnader. Med en gang returen er behandlet får du penger tilbakebetalt.

Reklamasjoner & feil levert vare

Ønsker du å reklamere på en vare så sender du en mail til hello@colorwool.no. Oppgi ordrenummeret ditt i mailen siden det fungerer som en kvittering på at varen er kjøpt hos oss. Vi vurderer da reklamasjonen. Noen ganger må vi sende varen til vår leverandør for vurdering. Hvis vi finner ut at reklamasjonen din er berettiget sender vi deg selvsagt ny vare fraktfritt. Skulle vi være så uheldig å være utsolgt kan du enten få en annen vare eller pengene tilbake.

Vi anbefaler at du ser over varene du får fra oss med en gang du får de så hull og feil søm kan oppdages med en gang før du begynner å bruke plagget. Mange insekter har også ull som delikatesse og lager små hull. Dette kan du prøve å unngå ved å bruke lavendel poser sammen med ulltøyet i klesskapet. Hull som ikke oppdages med en gang før bruk kan vi dessverre ikke godta som grunn for reklamasjon.

Av og til hender det at vi pakker feil, så hvis det ikke er varen som står på ordren din du har fått så ta kontakt med oss på hello@colorwool.no. Oppgi ordrenummeret ditt så vi lettere kan hjelpe deg.