Bytte & Retur

Noen ganger angrer du på et kjøp og da kan en vare returneres. Du kan også bytte om farge, størrelse eller modell ikke passer. Send varen tilbake til oss og vi sender ut ny gratis. Er vi utsolgt får du pengene tilbake. Varen må være helt ubrukt, i original emballasje og med merkelapper på. Du har 2 uker på deg fra datoen du mottok varen, men ingen regel uten unntak. Kjøper du gaver enten det er til en ny verdensborger eller julegaver så bytter vi gjerne hvis det ikke skulle passe til en annen størrelse eller vare. Julegaver byttes innen 15 januar.

Bruk retur skjema som er printet på baksiden av pakklisten som ligger ved pakken og send det sammen med varen til:

ColorWool AS
Gamle Ringeriksvei 56
1357 Bekkestua

Du kan også printe ut skjema her: ColorWool bytte og returskjema

Du må selv dekke kostnad for retur av varer. Bruk gjerne samme pose som din ordre ble sendt i. Vi sender deg en mail når vi har mottatt og behandlet returen.

Har din faktura fra Klarna forfallsdato tett opp til dato for retur betaler du fakturaen så du unngår purring og ekstra kostnader. Skal du ha penger tilbake igangsetter vi dette med en gang vi behandler returen din. Penger refunderes i henhold til Klarnas rutiner for tilbakeføring.

Reklamasjoner & feil levert vare

Ønsker du å reklamere på en vare så sender du en mail med bilde til hello@colorwool.no. Oppgi ordrenummeret ditt i mailen siden det fungerer som en kvittering på at varen er kjøpt hos oss. Vi vurderer da reklamasjonen. Noen ganger må vi sende varen til vår leverandør for vurdering. Hvis vi finner ut at reklamasjonen din er berettiget sender vi deg selvsagt ny vare fraktfritt. Skulle vi være så uheldig å være utsolgt kan du enten få en annen vare eller pengene tilbake.

Vi anbefaler at du ser over varene du får fra oss med en gang du får de så hull og feil søm kan oppdages med en gang før du begynner å bruke plagget. Mange insekter har også ull som delikatesse og lager små hull. Dette kan du prøve å unngå ved å bruke lavendel poser sammen med ulltøyet i klesskapet. Hull som ikke oppdages med en gang før bruk kan vi dessverre ikke godta som grunn for reklamasjon.

Av og til hender det at vi pakker feil. Oppdager du feil i ordren er det bare å ta kontakt med oss på hello@colorwool.no. Oppgi ordrenummeret ditt så vi lettere kan hjelpe deg.